četrtek, 17. september 2015

Craft-alnica #143. izziv ŽIVALI:ŽIVALI JESENI


Jaaaa, uspelo mi je! Uspelo mi je ustvariti svoj blog (uhhhhh) ;) Upam da se bo nabralo veliko voščilnic, takih in drugačnih. 
No, če se je začela prelepa jesen, naj prvo objavim kar eno jesensko z živalicami. Narejena čisto po mojem okusu, samo zame. Znotraj voščilnice pa se skriva svetleči prah.

5 komentarjev:

  1. jaaa čestitke in dobrodošla med nami! Res škoda, da svojih čudovitih izdelkov ne bi delila z nami.
    Tale jesenska voščilnica je zelo lepo sestavljena in svetleči prah ji da poseben čar :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja,hvalaa ;-) ma sem dolgo zbirala pogum in iskala čas,da ustvarim svojo stran. Tole je prav super! Zdaj bom redno sodelovala v CRAFT-alnici ;-)

      Izbriši
  2. Živjo :) Dobrodošla :) Zelo lepo voščilnico si naredila, imaš roko ni kaj, se že veselim tvojih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aha, si še čisto nova med nami - prisrčno dobrodošla! Tudi jaz se veselim tvojih izdelkov, si me že s prvima dvema navdušila :) Prav prikupno tresočko si ustvarila :)
    Hvala, ker sodeluješ na živalskem izzivu v CRAFT-alnici, lp, Maja

    OdgovoriIzbriši