torek, 27. oktober 2015

RDEČA Z VRTNICAMI

 Na ta siva,zamegljena jesenska  jutra se brez slabe vesti napotim k svoji obloženi mizi. S seboj vzamem kavico in med srkanjem le te pregledam kaj moram postoriti in narediti v prihajajočem tednu. Ugotovim,da je kooončno prišel teden, ko sem ga tako zelo čakala. Takoj sem naredila to čestitko,ki je namenjena 80 letni gospe,saj je to edino,kar moram postoriti za ta teden.
Smešno je,zakaj se veselim,ker imam samo eno naročilo? Zato,ker sem si ta teden splanirala,da začnem z BOŽIČNO-NOVOLETNIMI voščilnicami! Uhhh kako bom uživala! ;-)

3 komentarji:

  1. Lepa je. Božično-novoletne voščilnice pa meni vsako leto znova povzročijo metulje v trebuhu. Kako je to fajn :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa,te voščilnice me "prisilijo" v nočno delo ;-) res je fanj,ko bom pa še tisti občutek dobila, da se res približujejo prazniki bo pa še toliko bolj fanj. Nekako tega filinga ne najdem,mogoče bo morala kaka snežinka past da bo to to :-)

      Izbriši
  2. Čudovita barvna kombinacija. Všeč so mi vsi dodatki. Voščilnica je preprosto popolna. Tudi jaz se veselim že vsega, kar je povezano s prazniki. Kar toplo postane pri srcu.

    OdgovoriIzbriši