sreda, 7. oktober 2015

KROG #oktoberski mesečni izziv #ustvarjalni dotik

Ker je zunaj vreme namenjeno ustvarjanju (otroci spijo-popoldanski počitek), sem se odločila, da izdelam voščilnico... tokrat OKROGLO, 3D in otroško za rojstni dan, ki je tudi novi izziv ustvarjalnega dotika . Da pa le ni čisto prazna, sem jo preoblikovala v okroglo "tresočko" (shaker) voščilnico.

Tokrat sem na voščilnici uporabila tudi nagrado iz prejšnjega izziva:

- gobico za senčenje http://www.ustvarjalnidotik.si/velika-gobica-za-sencenje-jumbo-dauber.html#.VhU6cZfLLaQ
- uporabila sem tudi kovinske šablone za izrez vseh krogov, ki je pri meni nepogrešljiva iz trgovine http://www.ustvarjalnidotik.si/kovinske-sablone-spellbinders-standard-circle-small-sbs4-116.html#.VhU64JfLLaR



4 komentarji:

  1. Prekrasna je! Hvala za sodelovanje v našem izzivu! Pozdravček iz ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita okrogla tresočka! Krasno si jo sestavila in žirafa jo lepo poživi :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita okrogla tresočka! Krasno si jo sestavila in žirafa jo lepo poživi :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je prisrčna!! Super si jo sestavila, izdelki za otroke so ti pisani na kožo :)

    OdgovoriIzbriši