ponedeljek, 12. oktober 2015

ROZA PENTLJA Craft-alnica #144. izziv

Uhhh, pa mi je uspelo. Tudi jaz sodelujem v dobrodelnem izzivu v mesecu oktobru z roza pentljo na voščilnici, ki simbolizira boj proti raku dojk.

Idej je bilo polno. Vikend mi ni bil naklonjen s časom, zato sem se v zgodnjih ponedeljkovih jutranjih urah na hitro odločila, da jo naredim, da ujamem rok za prijavo in naredim nekaj dobrega.

Ker obožujem roza barvo in seveda mačke (kaj bi bilo brez njih), sem se odločila, da ti dve stvari skombiniram v eno celoto. Spet sem se odločila za 3D voščilnico. Osrednji lik sta moja mucka z ROZA PENTLJO. Za še bolj polno voščilnico sem uporabila roza trak, ga polepšala z perlami in "šopkom" roza rožic.

Seveda, tudi pozitiven napis ne manjka...

5 komentarjev:

  1. Jej, kako cort. Zelo polna pomena. In čestitke ker si se uspela pridružiti dobrodelnosti v rožnatem oktobru. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iii, kok luškano si tole naredila <3, Hvala, da si se nam pridružila v rožnati Craft-alnici, kljub temu, da ti čas ni bil ravno naklonjen.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako je luštna in bogata! Zelo lepo si jo sestavila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Izredna kombinacija barv. Všeč mi je, ker ni tako običajen izbor.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super luštna voščilnica, tile dve muci sta mi res všeč! ♥ Hvala, ker si se potrudila in pridružila dobrodelnemu izzivu v CRAFT-alnici. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši