petek, 18. september 2015

POKLIC,HOBI- #januarski mesečni izziv #ustvarjalni dotik

Pravijo mi,da imam ideje..."ti obvladaš,ti veš kakšna mora biti" ... ohhh, ko bi res imela polno glavo idej,popredalčkanih nekje v možganih;-) Tudi izgubim se,iščem ideje dva-tri dni, da najdem res tisto pravo,ki jo želim. Ta je ena izmed tistih čestitk, ki mi je delala sive lase. Bager gor, bager dol ... in nastala je :-)
Bagerčki,ki "podirajo" in"rinejo" številke in črke.

Z to voščilnico sem se odločila, da sodelujem v mesečnem izzivu ustvarjalni dotik.

Iz njihove spletne trgovine sem uporabila šablono krogov, ki mi vedno pridejo še kako prav ter osnovo za voščilnico.

1 komentar:

  1. U, definitivno imaš super ideje! Zanimiva uporaba šablon s krogi :) Krasna čestitka je nastala. Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček, Barbara

    OdgovoriIzbriši