sreda, 23. september 2015

SHAKER VOŠČILNICA

Vsak dan se učim nekaj novega. Na strani Mavelu.com sem mimo grede obšla temo "voščilnice ob torkih", kjer je bil prikaz shaker voščilnice. Wooow, ja,to bo potrebno čim prej sprobat.
In sem se jo lotila čisto tako,kot se jo je lotila Marina. Noo,barve so drugačne, sestavljena je podobno. Uporabila sem šablono dojenčka na lunici (tokrat brez lune). Svetleče zvezdice pa se skrivajo znotraj,nekaj pa sem jih uporabila tudi za dekoracijo sprednje strani voščilnice.
Evo,in uspela mi je.

3 komentarji:

  1. O kako je lepa z vsemi temi svetlečimi zvezdicami! Všeč mi je tvoj stil, prijavi se na še kakšen izziv, da te najdejo še drugi :) Lepo bodi, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! ;-) ja,trenutno se privajam in iščem kaj več časa za nove 'podvige'... sem na dobri poti,tako da me boste kmalu našli še kje drugje ;-) čawčaw

      Izbriši
  2. Komi čakam da v nedeljo oddam tole voščilnico... Hvala ti... Pa btw najlepšaaa voščilnicaaa :-)

    OdgovoriIzbriši